Poprzez obrót korby przejeżdża się wózkami nad miejsce ułożenia wiązek drutów w torze. Po powtórnym obrocie ramienia, tak, aby wiązka drutów znalazła się dokładnie nad miejscem jej ułożenia oraz po częściowym zwolnieniu napicia cięgien, następuje przełożeniu uchwytu wiązek drutów w odpowiednie gniazda osprzętu naciągowego. Prawidłową jazdę wózków umożliwiają odpowiednio prowadzone koła jezdne oraz rolka oporowa, zapobiegająca zaklinowywaniu się kół Jezdnych w torze jezdnym. Nie wszystkie wytwórnie strunobetonu wyposażone są w tego rodzaju urządzenia. Niekiedy gotowe wiązki drutów przenoszone są ręcznie przez robotników i układane bezpośrednio do form leżących na torach naciągowych. W przypadku krótkich torów naciągowych oraz produkcji elementów w formach oporowych, gotowe wiązki drutów mogą być przenoszone przez suwnicę za pośrednictwem specjalnych zawiesi, rynien transportowych, ram rozporowych itp. Stosuje się równie transport wiązek nawiniętych na specjalne bębny, przewożone na wózkach szynowych. [przypisy: metalzbyt gdańsk, affek design, olx wrocław ]
Powiązane tematy z artykułem: affek design metalzbyt gdańsk olx wrocław