Sergio Capasso Umieszczony w południowej części obszaru projektu w ciągłości ze starożytnym kościołem, propozycja Nowego Kościoła Vller przez architektów Francesco Fiottiego próbuje odzyskać nie tylko orientację, ale także pamięć.
Ich wzór odnosi się do łodzi jako symbolu chrześcijaństwa, który przyjmuje i chroni w niej wiernych; Drakkar jako hołd dla tradycji odkrywczej ludu norweskiego.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Budynek składa się z dwóch głównych części: w pierwszej znajduje się sala kościelna i jej główne funkcje, takie jak chrzest, pogrzeby, chór, zakrystia; w drugim znajdują się plac kościelny i inne usługi takie jak punkt informacyjny, szatnia, wc, przechowalnia, pomieszczenie techniczne.
pokój kościelny, z pokoju chrztu /.
Sergio Capasso Główne wejście do kościoła znajduje się na zachód, podążając za.
PATH OF PEMORY.
który reprezentuje ścieżkę przez stary kościół.
W pobliżu wejścia i ciągłości z pokojem kościelnym znajdują się: sala chrztu i przedszkole od strony południowej, natomiast od strony północnej znajduje się sala pogrzebowa.
Pokój pogrzebowy ma oddzielne wejście, które wychodzi na zewnątrz na małym placu.
Pogrzeby i pomieszczenia do chrztu można również oddzielić od reszty kościoła poprzez przesuwne panele.
sala kościelna, od głównego wejścia /.
Sergio Capasso Lokalizacja chóru nad tymi pomieszczeniami tworzy szczególny efekt przestrzenny i akustyczny.
Odwiedzający wchodzi do kościoła z półmroku, aby podziwiać, w całej swojej przestronności, grę świateł i cieni oraz ciepły drewniany dach.
Akustycznie pozycja chóru i narządu pozwala wiernym odczuwać rozproszony i angażujący dźwięk.
Zakrystia i zakrystia są ustawione za ołtarzem.
sala kościelna, od ołtarza /.
Sergio Capasso Usługi znajdują się po stronie bocznej, w ciągłości z pokojem kościelnym, z głównym wejściem od północy przez nowy parking.
Stąd goście mogą dostać się bezpośrednio do sali kościelnej lub podążać ścieżką prowadzącą do placu kościelnego.
Plac kościelny jest skierowany na zewnątrz aż do lasu, tworząc sekwencję: plac kościoła pokryty.
odkryto plac kościelny.
Las.
widok placu kościelnym /.
Sergio Capasso Struktura jest w całości wykonana z drewna lamellarnego z belkami widocznymi z wnętrza kościoła.
Wzdłuż południowej strony pokrywa jest uniesiona nad ziemią, tworząc okno, które otwiera się na trawniku i lesie.
Lamelowy łuk wspierający ścianę jest zbudowany z pary laminowanych belek drewnianych o wymiarach 120 × 30 cm.
Dach budynku bocznego podtrzymywany jest przez kilka belek w drewnie połączonych z głównymi belkami kościoła.
To techniczne rozwiązanie tworzy pomiędzy parą belek szereg liniowych świetlików, które zapewniają naturalne oświetlenie w bocznym budynku.
Poprzez te cięcia w dachu 12 belek pojawia się stopniowo, apostołowie.
12, które wznoszą się w niebo i idealnie kończą się w dzwonnicy znajdującej się na placu przed kościołem.
widok z lotu ptaka / .
Sergio Capasso Projekt obejmuje nietradycyjną dzwonnicę, którą nazwaliśmy.
Dyfuzyjną dzwonnicą ..
Dzwony o różnych tonach znajdują się w górnej części ostatnich 3 belek, które określają otwarty kwadrat kościoła po wschodniej stronie.
Są one również używane jako wsparcie dla oświetlenia zewnętrznego poprzez paski diody z ciepłymi tonami umieszczonymi wzdłuż krawędzi każdego elementu, w sposób ciągły z oświetleniem placu zakryte.
plan Architekci: Francesco Fiotti Lokalizacja: V.
ler, Norwegia Team: Carmela Scala (architekt), Sergio Capasso (rendering), Enzo Junior Dess.
(inżynier budowlany), Fabio Locascio (inżynier budowlany) Powierzchnia netto: 730 mq Typ projektu: Konkurs
[hasła pokrewne: naczynia wzbiorcze, brico kołobrzeg, brico jelcz ]
Powiązane tematy z artykułem: brico jelcz brico kołobrzeg naczynia wzbiorcze