IoannisKarrasArchitectureStudio podzielił się z nami swoją propozycją konkursu Amsterdam Iconic Pedestrian Bridge , którego autorem jest [AC-CA].
Ich koncepcja składa się z jednego obiektu architektonicznego, który poprzez swoją morfologiczną prostotę stworzy nowy miejski dialog między człowiekiem a środowiskiem miejskim.
Poprzez ponowne rozważenie okrągłej formy, która wyraźnie symbolizuje zjednoczenie dwóch przeciwległych brzegów, proponujemy dodatkową miejską promenadę i zupełnie nowe miejskie uznanie, w porównaniu do typowego prostego połączenia przelotowego.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Z analizy wyzwania dotyczącego konkurencji, partii interwencji, a tym samym kontekstu środowiskowego, w którym projekt został wprowadzony, od razu stało się jasne, że rozwiązanie projektu mostu dla pieszych musi mieć silne poczucie wyjątkowej tożsamości.
Jesteśmy wezwani do wymyślenia nowej współczesnej ikony architektonicznej dla miasta Amsterdam.
Nie ma potrzeby gadania projektu.
Wszystko, czego potrzebujemy, to ponowne odkrywanie prostej formy i jej przekształcenie w kultowy symbol miasta; obiekt o jasności i deklarowanym istnieniu.
Naszym podstawowym zamiarem nie było zaproponowanie fragmentarycznego kompleksu składającego się tylko z przechodzącej przez powierzchnię łączną i powierzchni budynków.
widok zachodniego banku /.
Theodoros Giannopoulos Chcąc skomponować pojedynczą objętość, rozszerzamy półokrągłe kształty na obu krawędziach, tak aby uosabiać wymagane obszary usługowe.
Jeden liniowo wzdłuż brzegu muzeum Ermitażu, a przeciwnie jako łukowata bryła nad powierzchnią wody.
Nie wytłaczamy cylindrycznej rury, w przeciwieństwie do niej kształtujemy obiekt dynamiczny, którego wysokość się zmienia, osiągając niekonwencjonalny efekt wewnętrzny i zewnętrzny.
Nie tworzymy ani powierzchni, ani budynku.
Wprowadzamy czystą przestrzeń międzyplanetarną z możliwością przedefiniowania własnej istoty i odtworzenia istniejącej strony.
Ostateczny element architektoniczny nie ma wpływu na istniejącą sieć miejsko-kanałową.
Wbrew temu oczywistemu wyborowi, jest dość ironiczny w swoim locusie.
Piesi zostaną zaproszeni do ponownego rozpoznania pejzażu infrastrukturalnego za pośrednictwem ostro zdefiniowanego obiektu architektonicznego, który wyznacza nowe doświadczenia miejskie w oparciu o surowość i siłę natychmiastowej topografii urbanistycznej.
wnętrze kładki /.
Stacja napraw rowerów Theodoros Giannopoulos Space Divisions /.
Theodoros Giannopoulos Korzystając z zakrzywionej ścieżki, udało nam się stworzyć bardzo łagodne zbocze dla pieszych i rowerzystów.
Ze względu na wydłużoną długość mostu nachylenie nawierzchni wynosi zaledwie 3,30%, kształtując naprawdę spokojny i przyjemny ruch ślizgowy.
Poza terenem kładek dodatkowe obszary usług są podzielone na dwie odrębne sekcje: jedną w banku muzeum Ermitaż, który w swojej 55 m2 mieści stacje naprawy rowerów, a drugi w którym ustawiamy administrację, urządzenia i kawiarnię pomieszczenia o powierzchni 165 m..
W efekcie końcowym tworzymy środowisko, które osiąga izolowaną miejską mikrośrodowisko, będąc jednocześnie w absolutnej ekspozycji na otoczenie.
Ta całkowicie nowa radykalna relacja sprzyja konsolidacji takiego przemyślanego kosmicznego doświadczenia.
Szczegóły strukturalne cafe /.
Theodoros Giannopoulos Koncepcja strukturalna jest jasna i bezpośrednia: zasada polega na utworzeniu skręconej stalowej belki wysokiego ciała pomiędzy dwoma brzegami, prowadzącej w stronę kanału i spoczywającej na dwóch przeciwległych bokach.
Główna konstrukcja składa się ze stalowych belek w kształcie litery H połączonych ze sobą za pomocą triangulacji, tworząc w ten sposób samodzielną gałąź, do której przymocowujemy dodatkowe niezbędne mniejsze belki w kształcie litery T, które podpierają podłogę i sufit.
Cały szkielet stalowy jest pokryty prefabrykowanymi częściami powlekającymi z żywicy, aby uzyskać bardziej stabilny i ulepszony estetycznie wygląd.
Jako integracja cała struktura jest uzupełniona poprzez ustawienie bocznych przezroczystych szklanych paneli wraz z ramami hostingowymi.
Wynik końcowy osiąga pełną obecność bez dodatkowego wsparcia zewnętrznego, ponieważ wszystkie wyżej wymienione części są połączone w taki sposób, aby poradzić sobie zarówno z siłami ściskającymi jak i rozciągającymi, a cała struktura, która ma być ładowana, z siłami ścinającymi i skrętnymi zachowującymi się jak absolutnie stabilna monocoque.
Wrażenia przestrzenne Widok z lotu ptaka Wewnątrz objętości odchylenia osiowe głównej struktury środkowej osi tworzą elegancką przestrzeń wewnętrzną z panoramicznymi orientacjami percepcyjnymi i widokami w ramie w zupełnie nowej topografii.
Interaktywne połączenie światła (naturalnego lub technicznego) i cienia staje się pierwotnym idiomem.
Gdy poruszamy się przez kontinuum przestrzenne, wysokość diagonalnych wiązek zmienia się na przemian, tworząc różne nastroje w ciągu jednej chwili, w dzień w nocy.
Ponadto dolny staw
[hasła pokrewne: farba lateksowa a akrylowa, mrówka aleksandrów, mrówka aleksandrów łódzki ]
Powiązane tematy z artykułem: farba lateksowa a akrylowa mrówka aleksandrów mrówka aleksandrów łódzki