W połowie marca wzięliśmy udział w spotkaniu społecznościowym na temat trzeciej części High Line i podzieliliśmy się wizjami James Corner i DS + R na temat końcowego odcinka linii kolejowej wysokiego poziomu.
Podczas spotkania można było dogłębnie przyjrzeć się temu, jak powiązać ze sobą wcześniej przedstawione elementy koncepcyjne, być może już śmiały projekt wymaga nieco więcej pikanterii – być może High Line potrzebuje Jeffa Koonsa.
Amerykański artysta był w kontakcie z założycielami Friends of the High Line (organizacji non-profit, która uratowała koleje przed zburzeniem), ponieważ możliwe jest wyposażenie parku publicznego w jego ostatnią rzeźbę, Train, masywną replikę 1943 lokomotywa parowa Baldwin 2900.
Aha, i czy wspominaliśmy, że pociąg będzie się kurczył dramatycznie w powietrzu, zawieszony na dźwigu.
Więcej informacji o Pociągu po przerwie.
Nowojorczycy spotykają już Koonsów.
sztuka codziennie podczas przechodzenia przez 7 World Trade Center, gdzie znajduje się jego Balonowy Kwiat (czerwona rzeźba ze stali nierdzewnej, która, a może w 2000 r., gdy ogromny kwiat Koon o wysokości 43 stóp został wystawiony w Rockefeller Center, obejmujący 70 000 roślin kwitnących pokrywających Konstrukcja stalowo-gruntowa Obie części przedstawiają wgląd w artystyczną skłonność Koona do uwypuklenia i zniekształcenia skalarnego i konstrukcyjnego charakteru przedmiotów pochodzących z amerykańskich środków masowego przekazu i popkultury, a praca często wywołuje natychmiastową i skrajną reakcję, podobnie jak sprawa z Koons.
lastest, Train.
Z ceną wynoszącą co najmniej 25 milionów USD na stworzenie i zainstalowanie, Train czerpał korzyści z historii przemysłowej High Line i jak powiedział Koons w New York Times ., reprezentuje efemeryczną energię, która działa przez miasto każdego dnia.
Jednak dość wysoka cena jest główną przeszkodą w tym przedsięwzięciu, ponieważ Przyjaciele Wysokiej Linii muszą najpierw zebrać wiele milionów, aby ukończyć trzeci instynkt część High Line.
Robert Hammond, założyciel Friends of the High Line, ma nadzieję, że dawca dostarczy wsparcie finansowe na zakup rzeźby.
Taka nadzieja nie jest szalonym pomysłem, ponieważ kilku darczyńców ofiarowało w ostatnich latach ogromne hojnie prezenty dla High Line, takie jak 20 milionów dolarów Diller-von Furstenberg Foundation i Barry Diller, prezes IAC i Expedia oraz jego żona , prezent Diane von Furstenberg 15 milionów dolarów projektanta i prezent CSX Transportation Inc za wsparcie ostatniej części projektu.
Podczas gdy rendering pociągu ze stali i włókna węglowego niepewnie zawieszony nad parkiem przy 10th Avenue i 30th Street może wydawać się nieco zniechęcający, warto zauważyć, że Nowy Jork nie jest jedynym miastem zainteresowanym nabyciem pociągu.
W rzeczywistości, po przeprowadzeniu studium wykonalności, Los Angeles jest bardzo pociąga Pociąg, więc oba miasta mogą skończyć z repliką w przyszłości.
Koons wyjaśnił New York Timesowi, że istnieje pewna symetria w tego rodzaju transkontynentalnym pomyśle kolejowym.
Co myślisz o zwisającym pociągu.
Czy dodadzą do doświadczenia High Line, czy też bez niej projekt będzie równie silny.
[przypisy: brico kutno, olx bydgoszcz, metalzbyt gdańsk ]
Powiązane tematy z artykułem: brico kutno metalzbyt gdańsk olx bydgoszcz